Ens maanantainna

Nyt näin...
Katsotaan sitten taas huomenna uudestaan...

Näin kului 2019 vuosi, hyvän alun jälkeen motoksi muuttui huomenna tai "ensi maanantaina". Tulokset olivat juuri sen mukaiset, eli takaisin alkuun.

Mutta vuosi 2020 on alkanut ja nyt kaikki on toisin, vai onko?

Motivaattoriksi tilasin älyvaa'an. Josko tämä vaaka toimisi jo oikeaan suuntaan, eli alaspäin. Ja tiedän, vaakalukemia ei saa tuijottaa liikaa ja orjallisesti, mutta antaa vaaka kuitenkin tietoa mihin suuntaan ollaan menossa.



Honor AH100- älyvaaka saa nyt toimia minulle tsempparina. Vaaka lupaa paljon tietoa, mutta jotenkin se ei vain vakuuta minua. Mistä se voi tietää minun piilevät lihakset, jotka olen piilottanut hyvin tuon rasvakerroksen alle?

Vaa'an käyttö on erittäin yksinkertaista, astut vain lasilevylle, ja muutamien sekuntien päästä älypuhelimeen ladattu sovellus kertoo tiedot kehosi koostumuksesta.



Vaaka kertoo yhdeksän eri mittaustulosta kuten perusaineenvaihdunnan, painoindeksin, kehon nesteprosentin, painon, kehon rasvaprosentin, luumassan, lihasmassan, viskeraali- eli sisäelinrasvan.

Tästä se siis alkaa, uus yritys uudella vuosikymmenellä. Nyt vaan miettimään mikä meni viimeksi vikaan ja ottaa opiksi niistä virheistä.

Tsemppiä mulle ja teille muille, jotka taas kerran aloittaa uuden terveellisemmän elämäntavan.









Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ympäristön vaikutus muutokseen

Tulossa jäätelökesä

Polar Ignite, uusi ystäväni